min älskling mår bra.

image207
HEJSAN!
Åh, jag har lagat min dator! Alldeles själv! Kan inte förstå att jag klarade det! Jag som knappt kan sätta in en kontakt i ett eluttag... Eh. Men nu är den frisk och mår bra. Har suttit och installerat alla program på den inklusive lagt tillbaka alla filer på den. I den vevan var jag också tvungen att rensa bort massa filer eftersom att datorn var proppfull innan jag omformaterade den. Herre min gud vilket jobb det har varit. Har så otroligt mycket bilder! Och jag vill inte ta bort dom heller, dom är ju roliga minnen. Men jag har fösökt att vara hård och ta bort åtminstonne en bild av fyra där jag gör precis samma pose fast i olika vinklar. Hahaha...

Annars idag så har jag varit och yogat. Underbart skönt, man blir mer avslappnad av att yoga än av att sova.

Nej nu ska jag fortsätta beundra mitt underverk. Jag är så stolt. Nu ska jag aldrig låta något mer hända min baby!
Pussar och kramar /Lovisa

Kommentarer
Postat av: anapanabananacana

ser ut som adina fohlin. mumsigt. jag har hittat min favoritmodell nu. alltså hittat vad hon heter och sådär. natasha poly. mums. MUMS! jag är dödens trött idag.

2008-01-21 @ 09:35:48
Postat av: Lovisa

föl: Japp det är adina! Men nää jag tycker inte om henne hon är så smal så att det är äckligt.

2008-01-21 @ 13:44:37
Postat av: snori

men hennes fejja är to die for ju

2008-01-21 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback