om mig, miina och natasha.

image208
Hej kompisar!
Måndag idag igen dårå. Ny vecka, nya tag! Pepp pepp. Idag i skolan har jag tagit hand om en finsk utbytesstudent som ska vara i vår klass i 2 veckor. Hon hette Miina och var söt. Vår mentor hade särskilt sagt åt mig och mitt crew att ta hand om henne för "jag litar ju på er, jag vet att ni kan ta hand om henne bäst!". Haha...

Åh, bilden ovan är så himla himla fin. Natasha Poly, som jag annars inte tycker om eftersom hon ser ut som ett gående skelett (fast okej, det gör väl i stort sätt alla modeller...), men den här bilden avgudar jag verkligen. Åh, jag vill bara lägga henne i min hand och klappa lite försiktigt på. Som en kattunge.

Annars så ska jag ikväll barnvakta lite. Min extra lillasyrra hade tydligen saknat mig. Hihi, gulligt.

Bye! /Lovisa


Kommentarer
Postat av: im whoever you want me to be heheheheh EHEH

nämen vad gulligt! haha. jag vill ha den där ungen. och hennes hus. och jag vill se ut som natasha poly :( på riktigt.

2008-01-21 @ 16:46:46
Postat av: Hannah

Hejsan! jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna gratis reklam för

din blogg i en vecka, http://hsomihg.blogg.se/1200912311_211_08__tvling.html

Kika in !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback