sol.

image211
 Snart! (Jomen man ska vara optimistisk!) Bild: zimmermanwear.com
Hallojs!
Helgen gick för snabbt. Som den alltid gör... Igår fick jag inte allt för mycket plugg gjort så idag ska jag ta mig i kragen och plugga som en galning. Det jag istället gjorde igår var till exempel att såga ner ett träd (som den äkta man jag är), baka kanske jordens godaste äppelkaka (äppelkaka a la mazarin, mmh...), se massa gamla Filip & Fredrik-program när dom var på tv4 och... Ja, mest mysa framför brasan. Hade tänkt gå ut en sväng idag med, jag menar kolla på vädret! Det ser underbart ut. Jag tror våren är här. Och igår hörde jag fåglar som kvittrade för första gången i år! Åh.

Men nu måste jag käka nått, blev ingen frukost för jag var fortfarande mätt när jag vaknade efter kvällen innans frosserier, hahaha. Älskar sann matvraks-anda.
Ut i solen med er nu!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback