söndagsplaner.

Hejsan!
Idag är det söndag och helgen gick verkligen alldeles för fort. Fick iallafall sova ut idag, till skillnad från igår du jag gick upp kvart i sju för att bege mig med lite vänner till Kungsberget. Det var väldigt kul att åka lite skidor igen, har inte åkt på hela året (pga operationen) så ja, det var skitkul. Tyvärr ville inte vädret vara med oss så det snöade väldigt mycket på eftermiddagen. Sånna där stora blöta flingor. Vi blev dyblöta. Efter en hel dag i backen var jag iallafall helt slut när jag kom hem. Men kollade iallafall på The Aviator och sedan slutet på Sagan om konungens återkomst. Åååh, när Frodo och Sam säger hejdå till varandra, det var PRECIS som när jag och Elin sa hejdå när jag åkte ifrån henne i Skåne. Så jag började störtgrina. Och kunde såklart inte sluta... Åh, jag saknar dig så jag går sönder Elin, du måste komma hem snart.

Men nu har jag iallafall sovit länge så nu känner jag mig så gott som ny. Dagen planer är att plugga svenska, plugga matte, yoga 15.00 och städa och fixa lite smågrejer. Sånt som man brukar göra på söndagar liksom. Hoppas förresten jag klarar av att yoga, min rumpa är ett enda stort blåmärke efter att en kille körde in i mig i backen igår...

Nu ska jag klä på mig! Ha det fint!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback