staple it together.

image209

Hej!
Har precis käkat och innan det var jag och tränade. Jag orkar inte tänka så vi kör en dagens-lista:

DAGENS...


Bästa:
Oj, den var svår. Var en väldigt vanlig dag. Inget var bäst.
Sämsta: Snö igen... Tiden går för snabbt... Jag måste plugga...
Inspiration: Blir så himla inspirerad av att kolla igenom alla mina gamla bilder som jag inte sett på ÅR och dar. Längtar galet efter sommaren!
Instik: Inatt när jag inte kunde sova kom jag fram till det ena och det andra. Typ att jag ska vara världens bästa storasyster till sofia som snart kommer in i den underbara 13-14-15 års åldern. Jag vill aldrig att hon ska vara så ledsen som jag var ibland då. (Hur jag nu ska rädda henne ur puberteten har jag inte riktigt kommit på än. Jag får ta mig en funderade... Hehe.)
Besatthet: Alltid mina naglar! Men ni ska veta, dom är riktigt snygga nu faktiskt. Ska alldeles strax köra lite manikyr.
Köp: En Mars Delight.
Vill ha: En blommig kjol.
Finaste: Hur Miina pratar. Hennes finlandssvenska är jättefin.
Längtan: Herregud SOMMAREN. Barbent.
Fundering: Funderade tillräckligt mycket inatt.
Vet-ni-vad: Öh. Kanske att: vet ni vad, papperskorg där Miina bor heter roskis. Hihi gulligt. Det låter som en hund. "Kom nu Roskis! Sitt Roskis! Duuuktig Roskis..."

Men nu, som jag sa, till manikyren. Sedan I huvudet på Gynning. Hon är galet kul.
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback