om jag vore eld skulle alla brinna

Hej på er ute i natten.
Är ute på Gräddö nu, kom hit med bussen idag. Var väldigt skönt att bara vara i stan för mig själv över helgen, älskar ju att bo ensam så ja, det var skönt. Mina två senaste uppdateringar har kanske varit lite snurriga av glädje och förvirrade av ovisshet så jag kan ju berätta lite bättre vad jag har haft för mig på sistonne.

I torsdags kom jag till Uppsala och gick då en shoppingtur på stan. Hade saknat staden väldigt mycket trots att jag bara varit borta mindre än två veckor så jag shoppade loss lite. Köpte Ville Vesslan-skor, rutig kavaj, klänning, linne, bh. Men eftersom det är rea-tider kom jag undan under femhundralappen. Nice!

fredagen kom Elin som sagt var hem från Nya Zeeland. Vi spenderade dagen lite på stan, lite hemma hos mig och hemma hos Elin. Jag fick ett superfint halsband med snäckskal i som ser ut som pärlemor av henne. Åh tack! Vi läste också ett brev som vi hade skrivit till oss själva i januari 2007. Haha, det var roligt. Sen på kvällen kom också Sofia och vi låg mest och tjejsnackade eftersom alla var så trötta.

Och helgen bestog som sagt var mest av att slappa.

Förresten så ska jag åka till Berlin på onsdag. Det blir jag, mor och syster i tre nätter. Ska bli väldigt mysigt, frågan är bara vad tusan vi ska hitta på!? Måste kolla upp lite Berlin-guider och tips.

Jag är verkligen inte trött... Typiskt för jag borde verkligen sova, annars kommer mitt dygn bli helt vänt igen och det är så jobbigt att vända tillbaka... Nej mot sängen, får tejpa igen mina ögonlock eller nått! (Haha, som när jag opererades, när jag vaknade och hade tejpklister runt hela ögonen!)

Night night! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback