om jag vore gud skulle allt försvinna

Hej!
Sitter här och mumsar på en skål jordgubbar. Mh, gott. Idag har jag, familjen, mormor, morfar och kusin-familjen varit ute på ett litet skär hela dagen. Väldigt mysigt. Och solen har kommit fram igen, dock blåste det lite. Dagens insikt var hur underbart hav luktar. Det är nog min favoritdoft (regnvåt asfalt, kaffe, jullukt och nybaktlukt ligger iof också ganska bra till). Jag älskar verkligen den där salta, sjögräs/tång, ruttna men ändå friska doften. Ibland tänker jag att jag inte behöver äta nått utan bara kan leva på goda lukter. Vilken diet det skulle vara, haha.

Nu ska jag kolla på Sex and the City! (Skandal förresten att jag inte har sett the movie än! Anna kom hem så får vi se den!)
Puss å kram /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback