helgen

Hej gott folk!
Sitter här och är så förskräkligt trött. Även fast jag sov jättelänge och bara har legat och läst hela dagen idag. Den här helgen har tärt lite på mig känner jag. Men det har varit så kul och så bra. I fredags var det maskerad hos J. Jag var en jordgubbe. En rätt söt sådan måste jag säga. Alla andra var också jättefina. Kvällen var riktigt lyckad och kanske lite... skum. Eller oväntad. Haha jaja. Igår kom Anna till mig, hon var väldigt bakis så jag lagade mat till henne och satte på en bra film (Aladdin). Vi mest bara myste (mös? haha nej vad fult!) hela dagen. Ville egentligen bara gå och lägga mig på kvällen men jag tog mig i kragen och åkte till Emelie. Där serverades drinkar och vin på löpande band och i kombination med väldigt mycket vattenpipa mådde jag inte så bra (hade inte riktigt återhämtat mig efter gårdagen...). Efter ett tag la min kropp ner, så jag åkte hem runt 12.

Japp, det var helgen det. Nu måste jag verkligen, verkligen, städa mitt rum. Det ligger salt, pappersbitar, tygbitar, kuddar, tidningar, väskor, kläder med mera med mera över hela golvet. Fast jag vill helst bara lägga mig och läsa igen... (Läser bra bok förövrigt, Stjärnor utan svindel heter den.)

Tjao! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

blev det inte krogen eller? :o höhö. lägg upp bilder från maskeraden! puss

2008-06-08 @ 21:51:17
Postat av: Lovisa

haha nej ingen orkade. vi satt på emelies balkong hela kvällen istället...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback