kommer solen med dagen, den vackra staden badar i ljus

Tjingeling!
Har haft en himla skön dag med Anna i Vårdsätra idag. Vi har varit där hela dagen och bara legat och stekt, picknickat och Anna, den galning, tog sig ett par dopp. Var så skönt att bara ligga där och slappna av, det var första gången på länge det... Sedan åkte vi hem till mig och degade i hängstolarna ett tag.

Nu har jag precis förvandlat ett par jeans till ett par shorts och funderar på vad jag ska göra nu... Är så in i bomben sugen på lakrits så jag tror jag måste kila upp till korren och köpa det. Sedan blir det Gossip Girl och DH. Vilken härlig kväll.

xoxo /Lovisa

Kommentarer
Postat av: föli

höhö det var typ 16 grader.

2008-06-04 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback