nattuggleri

Hallå i stugorna.
Varför ska jag alltid vara uppe så fruktansvärt sent hela tiden? Jag är ju jättetrött och jag vill sova men ändå envisas jag med att stanna uppe. Konstiga jag. Nu är jag iallafall på landet, efter många om och men. Kom på ungefär en timme innan bussen ut till landet gick att jag ju skulle dit och bröjade springa runt i huset och i panik packa, hänga upp tvätt som jag skulle ha med, diska, städa och fixa huset inför sommarstängning. Hinner iallafall ner till stationen i tid och slänger mig på bussen. Bussen som jag efter 40 minuter inser går till... Knutby. Det är bara jag som lyckas med en sån grej! Så jag fick sitta i Knutby ganska länge och vänta på att pappa skulle komma och hämta mig, haha.

Igårkväll var väldigt trevligt. Först så bakade jag och Emelie muffins och en cheesecake. Sen kom Stina och vi avnjöt allt på balkongen tillsammans med martini, jordgubbar och vattenpipa. Ungefär hur mysigt som helst.

Nä, nu ska jag faktiskt sova. Mål imorgon: gå och lägga mig tidigt.
Puss! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback