As did I, we drink to die, we drink tonight.

Hej vänner!
Vilken fantastisk dag! Det är ju fredag. Och jag har varit ledig! Så skönt. Har jobbat massa matte och varit i skolan och hängt lite. Ikväll ska jag och peggy på Sweeny Todd. Roligt roligt. Sen får vi se vad kvällen leder till. Men först ska mamma komma hem och så ska hon och jag käka lite. Förmodligen hämtmat. As always, hehe...

Åh, den här låten älskar jag fortfarande:


Om jag skulle få gå på en fest så skulle jag vilja gå på dendär festen. Alla har elefantsnablar. Genialiskt.

Ha bästa fredagen nu! Puss. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

i will have den bästa fredagen. vi ska på en klubb som heter KOKO ikväll. en galet cool klubb som ser ut som en teater, http://www.koko.uk.com/gallery.php?gallery=9 nu ska jag käka lite! hoppas du mår bra. PUSSAR

Postat av: Lovisa

fyfan vad BALLT! åh jag vill också, snart sätter jag mig på första bästa plan! sverige är trååååååkigt.

2008-03-08 @ 21:31:34
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback