hemma.

Hej!
Är hemma i Uppsala nu. Skönt att komma hem, har lite svårt för att umgås sådär intensivt med familjen i flera dagar... Men det har varit jätteroligt i alla fall! Tyvärr så försvann inte min mystiska sjukdom, utan den utvecklades istället till en öroninflammation. Så jag åkte på pencillin. De första dagarna var jag rätt död så då låg jag och sov mest, men sen gav jag mig ut i backarna ändå. Inte ska en öroninflammation stoppa mig. Åkningen var bra, vi åkte mest på Högfjället, Lindvallen och Tandådalen.

Nu mår jag mycket bättre men jag går fortfarande på pencillin och halsen känns fortfarande som en klumpg sås. Haha, eew. Just nu ligger jag i min säng och myser, men senare idag ska jag nog träffa Anna. Jippie!

Hare så fint! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback