it is those ten seconds.

Hello friends!

Okej helgen:
fredag kom peggy till mig och vi gjorde röda och blå drinkar och rökte på min balkong och såg på Clockwork Orange.  Hon missade förstås sista bussen så jag prommenerade ner på stan med henne och där träffade vi fulla pojkar som ville prata.
lördag satte sig en väldigt trött jag på bussen ut till mitt landställe. Där parkerade jag mig i fotöljen framför brasan. Såg melodifestivalen på kvällen. Blev ännu lite mer kär i Björn Gustavsson.
söndag tänkte jag plugga men det blev inte riktigt så. Så jag hade det lugnt och skönt istället. Kom hem till Uppsala igen på eftermiddagen. Hade det lite mer lugnt och skönt. Såg lite filmer.

Okej idag:
Skulle egentligen hållt ett speech på engelskan men kände inte riktigt för det. Blev ledsen för att det ville bli vinter igen. Om jag vore klok skulle jag egentligen sitta och skriva på mitt utopi-repotage nu, som ska vara inne i övermorgon. Men jag är inte så värst klok. Ikväll ska jag träna! Ska bli skönt att komma igång igen, det var en hemsk syn på fyrishov förra veckan haha.

Kiss och hug! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback