it's getting worse.

Hejhejhej!
Jag har gått och blivit sjuk. Så himla opassande. Har inte tid att vara sjuk! Kände igårkväll att jag hade ont i hela kroppen och tror även att jag hade lite feber. Imorse var min hals helt krasslig och det snurrade i huvudet. Men jag begav mig till skolan iallafall för jag och Stina skulle hålla lektion på gympan. Vi hade yoga och det gick skitbra! Tjoho.

Nu ligger jag bara här och känner mig död. Men har massa att göra. Imorgon är det spanskaprov + att genetikarbetet ska in då. Aja, jag kanske piggnar på mig lite till kvällen så kan jag göra det då... På söndag måste jag iallafall vara helt kry för då sticker jag ju till Sälen!

Ciao! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Stiiiin

Oj, men stackarn! Lektionen gick megabra, jag vart aspepp hela dagen för jag kände mig så nöjd :) Krya på dig!

Postat av: Lovisa

Äsch, det går nog över snart. :) Du, jag är också skitnöjd! Vi rockade! Tack söti.

2008-03-21 @ 14:51:39
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback