Oh hurry up, Mrs Brown.

Hallooooo!
Måndag och jag var ju tröttare än tröttast. Men vad gör det? Bara man har lite galna vänner så kan dagen bli hur kul som helst. Kanske inte så effektivt i skolan bara... Borde egentligen plugga nu... Äsch, tar det senare!

Hm, hur ser den här veckan ut då? Vi skulle egentligen haft ett matteprov på onsdag men det blev flyttat till nästa vecka (tack gode gud) så i pluggväg ska jag fokusera på genetik-arbetet och svenska-artikeln. Imorgon ska min klass till min pappas jobb! Han ska hålla lite föreläsning och vi ska även labba. Haha, jag kommer skratta. Mycket. Sen ska jag på bio någon dag också, jag och Peggy ska se Sweeny Todd. Men mor min ville också gå och se nån annan så det kanske blir två biobesök. Får se! Jag och Stina ska börja planera vårt yoga-pass som vi ska ha för klassen. Det ska bli så jävla kul att se klassen yoga. Jag och Stina bestämde att vi skulle ha riktigt svåra rörelser och ställningar så att vi kan skratta åt dom... Haha.

Sådär nu har jag rensat hjärnan lite på planeringar.
Vi ses mina vänner! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

2008-03-03 @ 18:09:44
Postat av: Lovisa

Tackar tackar du anonyme! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback