how soon is now?

Godeftermiddag folk!
Har varit jävligt seg hela dagen, lite bakis, men mest trööött. Dock tog jag tag i mig själv nånstans runt fyra-snåret och storstädade mitt rum. Ah, kändes mycket bra. Synd bara att om cirkus en dag kommer det vara stökigt igen. Förstår inte varför det ska vara så svårt att hålla ett rum städat... Ja, det lilla mini-lovet har förövrigt varit mycket lyckat. Det var roligt att träffa mina söta kusiner och min moster som hade massa Paris-tips och även lite gamla kläder som jag fick. Igår åkte jag in till Uppsala igen och spenderade kvällen med Anna från klassen, jordgubbssnören, rosé och lite barnfilmer. Sånt sitter ju aldrig fel.

Hoppas ni också hade en fin helg, nu ska jag gå och äta något näringsrikt (min kost idag har bestått av nudlar...).
Adios! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: hihi

HAHA näringsrik glass

2008-05-04 @ 20:32:50
Postat av: Lovisa

Hahaha jag vet... jag är inte så bra på näringsrik mat... eller vadå glass är ju typ som grönsaker?!

2008-05-06 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback