it was friday night and it was good

Hejhejhallå!
Ligger här i sängen och har gjort det hela dagen. Eller, jag var ute en sväng och köpte nudlar. Det var dagens träningspass det. Nämen jag väntar faktiskt ut bakfyllan och försöker bli pigg inför kvällen. Då får man ligga i sängen en hel dag. Fast det vore bättre om jag hade fysikboken framför mig också...

Igår var iallafall väldigt lyckat. Först var det Talangkampen och jag var världens stoltaste när Anna stog på scen (även fast mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen, haha). Alla andra var också väldigt duktiga och Björn Gustavsson var såklart hilarious! Efter det åkte jag och Emelies kompisar hem till Hannah. Där blev det vattenpipa, drinkar, dans och mys. Hur trevligt som helst! I gryning prommenerade jag hem.

Oj, där blev det en liten paus, pratade med Anna i telefon. Det där här ovanför skrev jag för kanske 40 min sen. Nu börjar det bli lite bråttom, ska möta tjejerna nere på stan halv sex och här sitter jag i pyamas. Ujuj.

Ha en fin kväll! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback