keep your 'lectric eye on me, babe!

Hej käraste bloggen!
Sitter på landet och fryser om fötterna, ska gå och sätta mig framför brasan istället. Idag har jag varit en äkta husmor och städat hela köket här på Gräddö. Och här snackar vi skrubba golven, väggarna, skåpen, dra ut spisen och skrubba den, ta ner alla prydnadskrukor och grejer från hyllorna och diska dom. Ujujuj. Men nu skiner det!

Igår hade jag det väldigt trevligt! Blev en mys-Valborg. Först picknick i Johns trädgård med svenska jordgubbar, skön musik och en stekande sol. Sedan grillning hemma hos Sanna på kvällen. Väldigt mysigt. Påvägen hem från Sanna fick jag dock lite kramper i magen, eller inte bara jag utan Anna och David hade också smärtor så vi begav oss hem till John igen och kröp ner under hans duntäcken och kollade på film.

Imorgon kommer min moster, hennes man och mina kussar hit. Då ska vi leka! Men först ska vi lyssna på dagens låt. Oj vad jag har knarkat Bowie idag.

(David Bowie - Moonage dagdream)

Över och ut! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback