låt oss kollidera våra kloka huvuden ihop

Godkväller!
Haft en bra dag? Min har varit skön. Först spanska, sen några timmar med Montecore i bibblan. Sen fysik och biologi. Efter skolan låg jag och Emelie på gräset och läste ännu mer. Jag blev lite räka. Hehe. Igår var förresten också väldigt skönt. Istället för att gå på skolkampen så fikade jag och Anna på Waynes och gick runt på stan.

Imorgon blir det roligt med Talangkampen, jag kommer såklart att vara jättenervös för Annas skull. Haha. Nä, men jag vet att hon kommer rocka så det är inget att vara nervös över. Efter det blir det iallafall lite vattenpipa och annat mys hemma hos Em's kompis. På lördag är det klassfest hos Stina! Roooligt.

Men nu ska jag läsa ut Montecore. See ya! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback