leva livet leva livet

Hello friends!
Har inte kunnat skriva på ett tag för bloggen har flyttats, men nu verkar det funka igen!

I torsdags hade jag först muntligt nationellt prov i spanska. Det gick väl helt okej. På eftermiddagen var vi ute med Berts båt! Det var skojigt. Vi tog roliga prover i vattnet och från botten. Sen när den andra halvan av klassen var på båten fick man gå runt vid strandkanten och fånga djur och sånt i vassen. Haha, jag älskar att vara naturare. Ska lägga upp en film snart på Heba när hon var ute i vattnet med sånna där vattentäta byxor, åh herregud var år och dar sen jag skrattade så mycket!

I fredags, igår alltså, var jag väldigt trött och bakis. Kvällen innan var jag nämligen hos Emelie och hjälpte henne att fixa iordning sig inför en skiva hon skulle på. Och då råkade jag förfesta "lite" med dom också och ja... Hehe. Iallafall var var det inte så lång skoldag som tur var och efter det mötte jag upp Föl och hennes Sto på stan och gick runt och letade födelsedagspresenter till Föl. Tänk att hon blir 4 (?) år åp tisdag! På kvällen åt jag på restaurangen Peppar Peppar med familjen för att fira syrran lite i förskott. Det var mysigt... Sen cyklade jag hem till Anna och kollade på Paris je t'aime med henne. Också mysigt...

Idag ska jag ner på stan och träffa en vän och gå lite ärenden. Sen kommer peggy till mig ikväll och så får vi se vad vi hittar på.

Ha en finfin lördag nu! Pis. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

4 ÅR!!!!!!!!!

2008-05-25 @ 17:52:48
Postat av: Lovisa

du blir nästan lika stor som jag då föl! om du står på tå kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback