with supreme visions of lonely tunes

Tudiloo!
Mår ni bra? Jag mår fint bara fint. Dock ryslig trött då jag råkade fastna i telefonen halva natten igår... Menmen. I skolan hade vi först matte (egentligen först spanska men eh jag orkade inte det idag) där vi fick tillbaka nationella provet. Fick en liten shock då jag fick VG+! Wow det trodde jag faktiskt inte, var ju sjuk och hade knappt pluggat... Sen var det iallafall fysik och sen lunch och sen egentligen engelska men jag drog till frisören istället. Så nu har jag nytt fint hår. Hon gjorde ljusa slingor med hätta så håret skiftar i ljusbrunt/honungsblont/brunt. Jättefint är det! Sedan klippde hon 5 cm och klippte upp lite i fram också.

Nu tänkte jag plugga kemi... Ha det bra, ciao! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Josefine

ha en trevlig kväll :)

Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du får en bra vecka, med bra väder och allt vad det innebär :)

2008-05-19 @ 17:12:59
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: fölis

åh det låter asnice. mmsa mig? varför önskar alla dig en trevlig kväll och vecka? rövslickeri!

2008-05-19 @ 18:57:56
Postat av: Lovisa

Josefine: Tack, du med!
Anton DTV: Haha ja det hoppas jag med. Och tack det samma!
fölis: Jepp det är fint! Gjorde't precis fast bilden blev riktigt kass... Haha jag vet inte! Dom vill bli min vän?

2008-05-19 @ 20:47:53
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: när ska vi leeekaaaaa

men har dom inga egna vänner eller? jesus....

2008-05-20 @ 12:39:05
Postat av: maysen

nä de har inge liv, de enda de vill är att folk ska gå in på deras blogg för deras liv kretsar runt deras tråkiga blogg. bläääää

2008-05-21 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback